Home / Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat, amennyiben a szerződés minden a pontjával egyetért, és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a későbbiekben nem kereshető vissza, egyéb magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére!

Szolgáltató

MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Cím: 2000 Szentendre, Acél utca 19.
Telefon: +36 (26) 610 448, +36 (20) 92 94 139
Adószám: 23740295-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-0152805
Honlap: www.magyisz-munkaruha.hu, email: info@magyisz-munkaruha.hu
Szerződéskötés nyelve: magyar
Telefon: +36 (26) 610 448, +36 (20) 92 94 139

A csomagok visszaküldésének címe: MAGYISZ Kft. 2000 Szentendre, Acél utca 19.

Termékek (szerződés tárgya)

Az egészségügyben és egyéb munkaterületeken használatos munkaruhák, munkavédelmi és kényelmi lábbelik, vagyis mindazon árucikkek, amik megtalálhatóak a www.magyisz-munkaruha.hu internetes áruházban. A vásárló partner a termékekről ismertetőt talál az árucikkekhez tartozó képek melletti leírásban.

Rendelési információ

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.

A megrendelések a beérkezést követő napon kerülnek feldolgozásra. Beérkezett rendelését minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Elküldött rendelését az elküldéstől számított 24 órán belül e-mailbe, vagy faxon törölheti. A teljesítési határidő, függ a választott fizetési módtól, a számla ellenértékének bankszámlánkon történő megjelenésétől, illetve a raktárkészlettől. Amennyiben a számla ellenértéke megjelenik a bankszámlánkon, hivatkozva a rendelési számra, úgy az árut a következő munkanapon postára adjuk a megadott címre. Abban az esetben, ha a megrendelt árucikk nincs raktáron, úgy a rendelést 15 napon belül elégítjük ki.

A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és szem előtt tarja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Rendelés menete

A megvásárolni kívánt terméket/termékeket helyezze a kosárba („kosárba rakom”).

Ha nem szeretne további terméket/termékeket vásárolni, a „kosár megtekintése” gombra kattintva léphet tovább. Ha törölni kívánja a terméket a „nézőkép” melletti X-re kattintva megteheti.
További mennyiséget – a „mennyiség” rubrikát átírva, a „kosár frissítése” gombot megnyomva adhat meg. A „kosár végösszege” felirat alatt találja a szállítási módokat, ahol bejelölheti az Ön számára kedvező szállítási formát. Ha ellenőrizte megrendelését a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva megadhatja számlázási és szállítási címét, valamint a „megjegyzés” rovatba beírhatja külön kéréseit. Rendelését ezen az oldalon is látja a jobb oldali sávban. Még mielőtt elküldené megrendelését feltétlenül olvassa el az „Általános Szerződési Feltételek”-et, melyet a cím mellett található négyzet bejelölésével igazol. Utolsó lépésként kattintson a „megrendelés elküldése” gombra. A következő oldalon láthatja visszaigazolásunkat a fizetési tudnivalókkal. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap az Ön által megadott e-mail címre, a megrendelt termékek leírásával, a fizetendő végösszeggel, a bankszámlaszámunkkal és a megadott szállítási és számlázási adataival.

Árak

A termékekre vonatkozó áraink forintban értendő aktuális listaárak, melyek nem tartalmazzák a törvényben előírt ÁFÁ-t és a szállítási költséget. Megrendelés esetén az árhoz rendelődik az ÁFA és a kiválasztott szállítási mód költségének összege. Az internetes áruházunkban fellépő, a termékekre, vagy árakra vonatkozó hiba, vagy hiányosság esetén fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Amennyiben ilyen hibát észlel, kérjük, jelezze felénk és mi a hiba felismerése után haladéktalanul tájékoztatjuk a Vevőnket az új adatokról.

Szállítási és fizetési módok

A megrendelés ellenértéke, a szállítás módjától függően, háromféleképpen fizethető ki:

  • személyes átvétel esetén – készpénzes fizetéssel. Előzetes egyeztetés után a 2000 Szentendre, Acél utca 19. címen vehető át az áru. A termék árán kívül további költség nem terheli a Vevőt.
  • postai szállítás esetén – előre banki átutalással a K&H Bank Zrt-nél vezetett 10403112-50526548-56491002 számú bankszámlánkra. Ebben az esetben a termék vételárán kívül egységesen 1.290,- Ft postaköltséget számítunk fel.
  • postai szállítás esetén – utánvéttel, mely esetben a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a kézbesítéskor kell kifizetni készpénzben a kézbesítő postásnak. Utánvételes fizetést csak 20.000 Ft bruttó megrendelésig tudunk elfogadni. A postaköltség ebben az esetben 1.440 Ft.
  • 30.000 Ft feletti bruttó megrendelés esetén a szállítás ingyenes.

A csomag átvételéről a Vevő kötelessége gondoskodni. Cégünk nem vállal felelősséget a szállítás során felmerülő, külső tényezőkből eredő esetleges teljesítési csúszások miatt.

Külföldi megrendelés esetén is a szállítási költség a Vevőt terheli az aktuális postai/szállítási díjszabás szerint.

Cégünk papíralapú számlát állít ki a megrendelt termékek és szolgáltatási költségek összegéről, melyet a csomagban talál, személyes átvétel esetén a termék átadásakor adjuk át. A számla megfelel a hatályos adójogi előírásoknak és tartalmazza a termék ellenértékét és a szállítási költséget.

Kiszállítási határidő

A megrendelést követő 15 napon, de maximum 1 hónapon belül történik! Amennyiben cégünk nem tudja tartani a 15 napot, úgy e-mailben értesítjük a várható szállítási határidőről. Ha a késés következtében eláll vásárlási szándékától és a megrendelt termék árát már átutalta bankszámlánkra, akkor az e-mailcímünkre elküldött bankszámlaszámra visszautaljuk a pénzt.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az esetleges technikai, adatrögzítési, valamint nyomdai hibák esetén az MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. ajánlati kötöttsége nem áll fenn.

Elállási jog, visszaküldés

A Távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) Kormányrendelet értelmében a Vevőnek jogában áll 8 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. A 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a megrendelt terméket átvette. A visszaküldött áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül cégünk banki átutalással visszafizeti. A visszafizetés csak a termék árára vonatkozik, a hozzátartozó teljesített szolgáltatások ára (pl szállítási költség) nem kerül visszatérítésre. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton küldött, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén minden esetben ajánlott küldeményként adja fel levelét, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Különösen ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, a visszaküldött terméket megvizsgáljuk. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában veszünk vissza. A termék sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik.

Cseregarancia, szavatosság

A kiszállítástól számított 10 munkanapon belül cseregaranciát biztosítunk termékeinkre. Terméket csak eredeti csomagolásban és sérülésmentes állapotban a számla visszaküldése mellett cserélünk vissza. A visszaküldés díja mindig a Vevőt terheli, utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Szavatossági igény benyújtására a Ptk. 2013.évi V. törvény idevonatkozó szabályai, valamint a 49/2003 (VII.30.) GKM rendelet „A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről” útmutatásai az irányadóak. A gyártó abban az esetben köteles javítani a terméket, ha nem a használatból adódó kopás miatt történő meghibásodás lép fel. Amennyiben a termékben bekövetkezett minőségromlás gyártási hiba következménye, a hibát javítással, vagy cserével kiküszöböljük, a törvényben előirt 15 napos határidőn belül. Amennyiben sem javításra sem cserére nincs mód, a jogosult kérhet árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. A hibás termék közlésének késedelméből eredő kárért a Vevő felelős.

A szavatossági igény benyújtása mindig írásban, aláírva történik. E nélkül a probléma kezelésére nincs lehetőség, mivel ennek hiányában törvényi kötelezettség áll fenn. Szavatossági igény érvényesítésekor az esetlegesen csere alkalmával az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező modellt áll módunkban küldeni. Ennek költségét mi fizetjük.

A szavatossági jogok elvesztését vonja maga után a nem rendeltetésszerű használat, a szakszerűtlen tisztítás, ápolás, a felfedezett hiba nem azonnali jelentése, rongálás, erőszakos behatás, házilagos javítás.

Bármilyen vitatott kérdésben a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által végzett vizsgálat a döntő, melynek időtartama a szavatosság ügyintézésébe nem számít bele.

Adatkezelés

A webáruház használata során az MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. alvállalkozója. (Pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez), aki a MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni és harmadik félnek átadni. Vevőink adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992.évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-55532/2012

A honlap böngészése folyamán, statisztikai célból technikai információk kerülnek rögzítésre. (IP cím, látogatás időtartama, böngésző fajtája,stb).Ezen adatokat az MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben átadja a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az MAGYISZ Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Általános Szerződési Feltételeit és adatkezelési elveit.